#backtoschool veče pred školu reality vs expectations.♥

reality

Trenutno je oko 12 sati poslepodne. Čujem kako mi zvoni telefon dolazim do njega i uzimam ga u ruke. Javljam se i to je bila moja drugarica Klara. Uzbudljivo sam rekla ćao Klaro, dok me je ona pitala da večeras izađemo. Naravno, prihvatila sam ponudu ipak ja najviše volim da izlazim i ostajem kasno do uveče. Nakon toga čulo se ponovo kako zvoni telefon, uzela sam ga u ruke javila se i bila je to druga moja drugarica Lana. Pitala me je da izađemo i ja sam prihvatila to i rekla joj da i Klara ide večeras sa nama. Lana je dodala da će povesti još par njenih drugarica i ja sam uzvratila na to super! Otrčala sam do ormana i ugledala da nemam nikakvu dobru haljinu a ni neke dobre štikle za izlazak. Zato sam pozvala moju drugaricu Josipu i pitala je da odemo zajedno u šoping, na to je ona odma prihvatila i otišle smo.

Uletele smo samo u neku ogromnu radnju koja je imala oko sebe bezbroj polica sa haljinama, štiklama, šminkom, sa svim stvarima koje su nam bile potrebne za večerašnji izlazak.

Ja : Uf, vidi koliko ovde ima polica sa haljinama, kako ću naći odgovarajuću haljinu kada ima brdo haljina?
Josipa : Ma naćićemo nešto ubeđena sam.
Ja : Dap, upravu si skroz.

Josipa : Milice vidi ovu predobru haljinu, probaj je sigurno će ti odlično stajati.
Ja : Ma daj, nisam ja baš takav tip za tu haljinu.
Nakon toga me je Josipa samo ugurala u kabinu nakon toga što mi je dala haljinu.
Josipa : Imaš pet minuta da je probaš.
Ja : Joj, ajde dobro.
Kada sam probala haljinu shvatila sam zapravo da je ona baš odlična za mene.. Nakon pet minuta izašla sam.
Josipa : Miliceee haljina ti predobro stoji!
Ja : Hvala ti, bila si upravu. Nego, hoćeš večeras ti sa nama u izlazak?
Josipa : Može, naravno povešću svoju drugaricu Luciju.
Ja : Oh, obavezno povedi Luciju ipak ste ti i Lucija kraljice za žurke! Uvek bude znači najbolja žurka kada idete sa nama.
Ja : Pošto smo završile kupovinu, možemo sada ići da bi se stigle srediti i sve to, znaš..
Josipa : O da, naravno.

Nakon dva sata ...
Vratila sam se kući i skontala sam da 7 sati i da se za manje od dva sata moram sreditii! Počela sam da skačem i da vrištim po kući (uzbuđenje i nervoza u isto vreme). Otrčala sam brzinski i bacila se pod tuš. Nakon što sam oprala kosu i osušila je prošlo je pola sata. Počela sam da se šminkam i da sređujem i uvijam kosu. Nakon sat vremena sredila sam se i došle su Josipa, Lucija, Klara i ostale drugarice. Uputile smo se naravno ka diskoteci. Nas šest smo viknule PARTYYY!!!
Naravno, mnogi dečki su nam prilazili i pitali za vezu a ono mi se ludirale i glupirale žešće nego ikad. Josipi i Luciji su ono dečki ko magneti prilazili bili su u potpunosti ludi za njima ono samo dođe jedan, ode stiže drugi, ubrzo nam je stigao šampanjac nakon toga smo ga ja i Josipa otvorile zajedno i vikale smo LUUDILOOO! Nakon toga častio je konobar Josipu i Luciju još šampanjcem tako da bilo je ekstra.
U diskoteci je malo bi bilo reći bilo VRH. Ali vrh, pogotovo di džej nam je bila mačka Keti koja je bila odličan di džej i puštala je ono sve trendove i svu odličnu muziku!
Igrali smo, ludirale se onako žešće ali naravno Milica po tradiciji je morala ispred svih da padne u štiklama. Mnogi dečki su mi se smejali lol. Nerazumem zašto svaki dan tako padam, ne mogu to da shvatim. Ono napravile smo baš kul provod i bilo je hit, nikad nisam imala bolji provod nego sad. Kada idu Josipa i Lucija to mora biti žešći provod!!
Nakon šest sati... 
Posle žurke niko nije mogao nigde voziti tako da smo zvale taksi i nas šest se ugurale i nekako stale u taksi.. Ne pitajte nas kako lol.. Sve smo došle kod mene. Pola njih je spavalo po podu jer smo sve bile toliko umorne i toliko smo bile pod nekim uzbuđenjem da nam nije bilo bitno gde će ko da spava, Klara je izgubila svoj telefon. Napravile smo haos u mojoj sobi.. Čak su bili i jastuci pocepani..

07:30 ujutru
Mama ulazi u sobu i počinje poprilično jako da viče. Milicee, ustaaaj! Dosta spavanjaaa! Zar me ovako dočekuješ sa putaaa!
Ja : Mama, ma pusti me bre da spavam koji ti je vrag čoveče na raspustu sam.
Mama me je digla tako što me je čupajući vukla.. Viknula je PRVI SEPTEMBAR JEE! 
Nakon toga sam imala osećaj kao da mi je probila bubno opno kod uveta. Viknula sam to boli nervozno i jako ljuto! Kada sam tek skontala da je mama rekla da je prvi septembar. Rekla sam OH MY GOSH! I vratila se u krevet. I ponovo krenula da spavam nakon toga me je probudila mama koja mi je zvanično probila bubno opno! I naravno pala sam sa kreveta direktno na Josipu i Luciju koje su spavale na podu i eto na koji način sam probudila drugarice. Ako želite probuditi drugarice koje su polu mrtve polu žive kao ja, preporučujem samo roknite onako sa dvadeset centimetara sa njih direktno i puf videćete oživećete ih u momentu. Autorska prava : ne preuzimamo odgovornost za smrtne slučajeve hahah lol.
Mama : Ne zanima me kako ćeš da probudiš svoje drugarice. Na prvi čas moraš da odeš jer kao što se sećaš to je tvoja nova škola i direktor te čeka i ne zanima me kako ćeš otići ima da odeš.
Ja : Već sam probudila dve tako da napredujem osmehnula sam se i namignula mami.
U jednom trenutku osetila sam da mi se povraća i otrčala sam do toaleta.. Gde sam legla na ledene pločiće. Why? Because, moja mama me je probudila i naravno meni nije dobro!
Naravno osetila sam velike bolove u stomaku jer sam sinoć mešala sok i alkohol so.. Pomislila sam u sebi fucking life!
Skontala sam da moram otići nakon što sam morala gađati drugarice jastucima da bi nekako ustale.. Pomislila sam u sebi ovo je zvanično najgori dan in my life. Na kraju su drugarice ostale ovde, ja sam otišla do nove škole sa Josipom i Lucijom, nekako sam ih digla iz kreveta lol haha. Bile smo mrtve ali mrtve. Mogli su održati sahranu u školi za nas. Bila sam polu mrtva polu živa taj dan. Bila sam mrtva ono 99% samo jedan odsto je bio živ.
Ovo je bio deo gde je reality. I ja obožavam deo gde je reality jer je to ljudi moji humor haha. Post će biti poprilično dugačak ali vredi čitati hah. Barem ćete se onako ekstra zabaviti. 

expectations
Okej. Danas je poslednji dan raspusta. Trebam da ga provedem najbolje do sada. Trebam smisliti neku kul ideju kako provesti raspust najbolje do sada. Joj, znam! Pozvaću drugarice na parti žurku. Zvaću Klaru, Josipu, Luciju, Klara će verovatno povesti još dve njene drugarice. Ekstra imaćemo danas najbolju parti žurku. Obožavam ih! One su moje best frendice! Još samo da nateram Josipu i Luciju da dođu i biće vrh.
dva sata posle...
Pošto sam se dogovorila sa njima da dođu u 8 sati još mi je ostalo da kupim grickalice i sredim sobu u kojoj je naravno kao i uvek haos. Joj da moram ih nazvati da ih podsetim da ponesu neku prostirku za spavanje i jastuk. Odlično je što sam se setila da dođu opet to nego kao i uvek što izlazim i ostajem do kasno.
osam sati je...
Jeej! Zvoni zvono! To su verovatno one! Tako sam srećna što sam sutra u školi druga smena i što mogu da spavam do deset sati ili više. Otrčala sam do vrata gde sam ih pozdravila. Nas šest smo u isto vreme otrčale i pustile muziku i počele da skačemo i pravimo haos po sobi kao što i dolikuje kada girls prave sleepover!
Viknula sam ovo će biti čisto luudilo! Imamo da napravimo odličan provod! Baš će nam biti odlično dobacila je Klara. Pala mi je na pamet ideja a girls šta mislite da nazovemo neke dečke? Josipa i Lucija su dobacile to nije loša ideja! Rekla sam, pa da da ih malo zezamo nismo to davno radile a i sutra smo druga smena. Nazvala sam neke dečke i oni su rekli da će doći.

Okej, dečki su došli but, znate onaj osećaj kada ne možete ih isterati iz kuće? Oni su tu sad i definitivno neće ići još narednih tri sata a sad je već 12 sati. U međuvremenu dok sam pričala sa Josipom i dok sam planirala kako da ih isteramo mi je prišao moj najbolji drug Marko. Viknula sam ćao Marko.
Marko : Što si tako zabrinuta Milice?
Ja : Pa, znaš kako haha nisam planirala da će ostati dečki do kasno ovde. Pa ne znam kako da ih isteramo lol.
Marko : Au, trebala si mi to ranije reći
Josipa : Jaa imam ideju!
Ja : Koju ideju imaš Josipa?
Marko : Da, koju?
Josipa : Imam dve ideje. Prva je pošto su svi pijani već da uzmemo da ih vučemo za noge i tako izbacimo lol jer većina spava, druga da uzmemo i da se deremo da je kraj žurke, treće nema haha.
Ja : Najbolje mi se čini prva ideja jer su svi već mrtvi pijani.
Marko : I meni također.
Ja : Ali trebaće nam pomoć
Josipa : Oh dap.
Markovi drugari ( koji nisu pijani lol ) Cure treba vam pomoć?
Ja : Dap, dečki.
Josipa : Treba nam pomoć da iznesemo tj. izbacimo ove dečke.
Marko : Josipa idi zovi tvoju drugaricu Luciju. Treba nam pomoć da viče.
Josipa : Odma.
Lucija  : Ajmo dečkii vaaan odmahh! (počela je prilaziti dečkima i počela ih buditi) Ajmo, ajmo!
Josipa : Too Lucija!
Ja : Bravo Lucijaa samo tako!
Marko : Ajmoo, Lucija!
Nakon sat vremena smo nekako uspeli izbaciti dečke iz kuće, sreća pa su Lucija i Josipa vikale inače drugačije nebi izašli. Klara je već bila zaspala. Dok smo ostale budne ja, Josipa, Lucija, i Klarine dve drugarice, lol nikad im ne upamtim ime.. Zatim smo sele na krevete i počele pričati kako je bilo veče.

Ja : Girls, kakvo vam je bilo veče?
Josipa : Meni fenomenalno.
Lucija : Luuudilo.
Klarine drugarice : Bilo je ekstraa!
Nakon nekih sat vremena većina je zaspala. But, jedna Klarina drugarica koja se zove Vanja ostala je budna jer je dečko raskinuo sa njom pa je zamišljala da je dečko jastuk i udarala ga tako da lol haha.

My girls, and boys ♥
nadam se da vam se svideo i današnji post za #backtoschool i nadam se da ste se dobro nasmejali i dobro uživali, mi se čujemo u sledećem postu do tada
love you guys  ♥
p.s. posebne posvete mojoj divnoj Josipi i Luciji! Lyyy ♥

Коментари

  1. Strava! Bas si me nasmejala kao i proslim postovima. Lepo je sto si okrenula onu zabavniju stranu back to school postova. I sama malo duze spremam nesto slicno ( nije isto sto i tvoje veruj mi). Svakako odlican post.

    ОдговориИзбриши
  2. Ne mogu! Umirem! Znači ovo tvoje očekivanje je moja i Lucijina stvarnost bukvalno AHHAHA. Jedva čekam javiti Luciji za post da ga pročita! Dala si nam najbolje uloge! Sam post je po sebi zabavan, ali likovi su hajmo iskreno legendarni AHHAHA.


    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Hahahah ti si genijalna! I kod mene je slična situacija samo ja ne izlazim u klub :)

    Prirodni ili umjetni noktii? + savjeti za njegu noktiju: moonstears

    ОдговориИзбриши
  4. Great post 😀😀😀

    grlfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I always love the expectations vs reality posts because they are so so true. Have a great weekend!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je definitivno najbolji bts post ove godine haha. Od srca sam se smijala dok sam čitala. Svi očekujemo neki ludi provod, a na kraju završi baš kako si napisala. Ustvari, na kraju završi još deset puta gore jer budem na mobitelu do 3 ujutro i ustajem u 7 lol. Radujem se budućim expectations vs reality postovima :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post, jako zanimljiv :))) <3 <3

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Veoma kreativno i zanimljivo. :)
    Upravo sam napisala novi post pa ako te zanima, pogledaj https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/08/bts-povratak-u-skolu-moj-savet.html :)

    ОдговориИзбриши
  9. Für viele Uhrenliebhaber ist die moderne Rolex Submariner-Serie Cartier replica uhren umstritten. Einerseits ist die Uhr der Höhepunkt von mehr als 60 Jahren Technik, Versuch und Irrtum und historischer Relevanz, andererseits Tag Heuer replica
    ist sie ein Produkt der Neuzeit - ein Stück, das die zeitgenössischen Wünsche replica uhren nach dem Großen sehr widerspiegelt. das Männliche und das Laute. Lange vorbei sind die Zeiten der Schwerthände, der langen, nahtlosen Laschen und der fake rolex münzkantigen Lünetten. Umgekehrt sind dies auch Zeiten mit besseren Eigenschaften fake Rolex der Taucheruhr: unidirektionale Lünette, besser sichtbares Zifferblatt bei schlechten Lichtverhältnissen und Kronenschutz uhren replica zum Schutz vor Unterwassergefahren.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови